تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 15:34
کد خبر : 84447

شناسایی ۵۰۰ مورد مشکوک به کرونا در غربالگری ۶۷ درصدی جمعیت لاهیجان

شناسایی ۵۰۰ مورد مشکوک به کرونا در غربالگری ۶۷ درصدی جمعیت لاهیجان

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه پاسداران لاهیجان گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی از ۱۰ آذرماه تاکنون؛ ۶۷ درصد جمعیت این شهرستان غربالگری کرونا شدند که از این تعداد ۵۰۰ مورد مشکوک به کرونا تشخیص داده شد. سرهنگ قدرتی روز یکشنبه اظهار داشت: تا کنون ۶۷ درصد جمعیت استان در این طرح پایش

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه پاسداران لاهیجان گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی از ۱۰ آذرماه تاکنون؛ ۶۷ درصد جمعیت این شهرستان غربالگری کرونا شدند که از این تعداد ۵۰۰ مورد مشکوک به کرونا تشخیص داده شد.

سرهنگ قدرتی روز یکشنبه اظهار داشت: تا کنون ۶۷ درصد جمعیت استان در این طرح پایش شده اند که از این تعداد ۴۹۶ مورد مشکوک به کرونا شناسایی و به انجام تست به ۱۱۱ بیمار کرونایی قطعی خدمات ارائه شد.

فرمانده سپاه پاسداران لاهیجان با اشاره به اهمیت و تاثیر اجرای این طرح در کنترل ویروس کرونا تصریح کرد: در طی این مدت ۲۹ هزار خانوار لاهیجان غربالگری شده اند.

وی با اشاره به اینکه ۲۳۵ تیم سه نفر در مرحله اول طرح شهید سلیمانی مشارکت کرده اند، گفت: ۳ هزار و ۶۲۵ نفر روز در این مدت به همشهریان محلات مختلف شهرستان لاهیجان خدمات ارائه شده است.

وی عنوان کرد : طی این مدت همزمان با غربالگری افزون بر ۹۰ هزار ماسک نیز اهدا و ۵۵ مورد از بیماران کرونایی شناسایی شده خدمات حمایتی و معیشتی دربافت کرده اند.

وی با اشاره به آغاز اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی از روز گذشته با هدف شناسایی جاماندگان و کسانیکه به دلیل نبودن در منزل غربالگری نشده اند، خاطرنشان کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از همه شهروندان درخواست می شود با تیم های اعزامی به درب منازل و محلات همکاری کنند.

بر اساس آخرین گزارش فرماندار لاهیجان این شهرستان ۱۶۷ هزار نفری در ۴۰ کیلومتری شرق رشت همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.